Müşteri İlişkileri Yönetimi Nedir?
Müşteri Hedef Kitlesi |
Müşteri ilişkileri nasıl olmalıdır?
Müşterilerinizden kime, hangi ürünle, hangi fiyat politikasıyla ve hangi iletişim kanalından hitap edileceği çalışmalarının önü açmaktadır. Rekabette bir adım önde olmak için yöneticilerin önüne doğru konseptleri koymak gerekir. Güncel verilerle müşteri talepleri hızlı ve doğru analiz edilerek hizmetin sunulması gerekmektedir.
Müşterilerle Etkili İletişim Kurmanın Önemi
Müşterilerle Etkili İletişim |
Pozitif Üslupla Konuşun
Net ve Nazik Olun
ü Müşterilere
İsimleriyle Hitap Edin
ü Müşterinin
Üslubuna Uyum Sağlayın
ü Adım
Adım Açıklama Yapın
ü Görsel
Anlatım Yapın
ü Yabancı
Müşterilere Daha Basit Anlatın
ü Gerektiğinde
Direkt Özür Dileyin
ü Gerektiğinde
Hatanızı Kabullenin
ü Bilmiyorsanız
Belirtin
ü Müşterilerden
Geri Bildirim Alın
ü Geri
Bildirim Veren Müşterilere Teşekkür Edin
ü Kötü Haberi, İyi Haberlerin Arasına Yerleştirin
Maillerinizi Birkaç Kez Okuyun
ü Müşterinin
Yanında Olduğunuzu Hissettirin
ü Sonuç
Odaklı Olun
ü Dürüstlük
Daima En İyisidir
Sonuç
Müşteri hizmetleri konusunda her gün yeni bir şeyle karşılaşır, her gün yeni bir şeyler öğrenirsiniz…https://teknomina.com/
Ancak bu anlamda en çok önem vermeniz gereken husus,
müşterilerle insancıl bir biçimde iletişim kurmaktır. Müşteri hizmetlerinin
robotlaşması, insanların markanızdan soğumasına bile neden olabilir. Bu nedenle
daima insani unsurlara önem verin. İnsanlarla bizzat ilgilenin…Müşterilerle Etkili İletişim Kurmanın Önemi
Tel: 0532 069 92 44
Email: info@teknomina.com
TeknoMina Bilişim