Dijital Reklamcılık

Dijital Reklamcılık

Dijital reklamcılık;  çevrimiçi kanallar, streamin içerikler ve aynı zamanda web sitesi kapsamında gerçekleştirilen pazarlama çalışmasına verilen isimdir.  Medya biçimleri, video, ses, resim, metin bir dijital reklamdır. Peki, bu reklamların hedefi nedir? Bu reklamların hedefi;  satışların artış göstermesini sağlamak,  yeni ortaya çıkan ürünleri tanıtmak, müşteri etkileşimini sağlamaktır.

Dijital Reklamcılık
Dijital Reklamcılık
Posta, reklam panoları ve aynı zamanda dergilere göre dijital reklamcılık alanı daha fazla tercih edilir. Reklamcılığın hedefi sadece nasıl göründüklerini ortaya çıkarmak değildir. Aynı zamanda ölçülme, satılma ve oluşturulma biçimleri ile de alakalıdır.

Djital Reklamcılık Nasıl Yapılır
Djital Reklamcılık Nasıl Yapılır 

Dijital Reklamlar Nasıl Çalışır

Bir çok çeşit dijital reklam çeşidi vardır.  Peki dijitalreklamlar nasıl çalışır? Kişilerin bütçesine ve aynı zamanda aradıkları özelliklere göre reklam türünü bulabilmeleri mümkün olmaktadır.

Dijital Reklamlar İçin Hedefleme

Geleneksel reklamcılık ile kıyaslanacak olur ise dijital reklamcılık daha avantajlı olmaktadır. Reklamları hedef kitleye aktarmak için birçok yol mevcuttur. Birkaç arama terimine, arama reklamları hedeflenir. Eğer reklamınız hedef kitleye ulaşım sağlar ise dijital reklamınızın da başarı yüzdesi yüksek düzeye çıkar.

Dijital Reklamcılık İstaktikleri

Dijital reklamların başarısı; bir çok yerden ölçülebilir. Peki nereden ölçülür. İşte bu sorunun cevabı

Video tamamlama oranı:  yayınlamış olduğunuz videoda; hedef kitlenin videonuzun hepsini izleme sayısı

·         Erişim: yayınlamış olduğunuz reklamın; bakıldığı izleyici sayısı

·     Tıklama oranı: Tıklamanın gösterim yüzdesinin kaç olduğu

·         Gösterimler: yayınlamış olduğunuz reklamların gösterilme oranı

·         Tıklamalar: yayınlamış olduğunuz reklamların tıklanma oranı

Dijital Reklamcılıkta En İyi Uygulamalar

Dijital Reklamcılıkta En İyi Uygulamalar
Reklam Bütçesi

Dijital reklamcılık size biraz zor gelebilir. Aslında sanıldığı gibi zor değildir ve bilinmesi gereken bazı uygulamalar mevcuttur;

Doğru hedef kitleye ulaşım sağlayın

Reklamınızın etkileşiminin yüksek olması isabetli dijital reklamcılık tercih etmeniz gerekmektedir.

Performansı düzenli olarak takip edin

Performansı düzenli olarak takip ettiğinizde; dijital reklamcılığın performansı hakkında bilgi sahibi olursunuz.  Aynı zamanda işe yarayıp yaramadığını, ve harcamalarınız ile ilgili bilgi sahibi olursunuz

Optimize edin

Görsel varlıkları, reklam metinlerini özelleştirebilirsiniz. Eğer dijital reklamlarınızın performansının yüksek düzeyde olmasını istiyorsanız yapmanız gereken  düzenli bir şekilde test etmektir.

Dijital Reklamcılıkla ilgili daha fazla bilgi almak için Teknomina Bilişim firmasını web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Adres: Merkezefendi Mahallesi, Tercüman Sitesi,  A-3 Blok, Daire:8, 34010 Zeytinburnu/İstanbul
Tel: 0532 069 92 44
Email: info@teknomina.com

https://teknomina.com/index.php/2022/01/08/dijital-reklamcilik/

TeknoMina Bilişim TeknoMina Bilişim

1 Yorumlar

  1. SEO daha mı iyi acaba? Ziyaretçi sayısı fazla ama dönüş yapan yok.

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski